Thursday, June 4, 2009

Rose Untuk Mu

Rose ini Untuk Mu...peminat-peminat Sulaman Reben....jenuh tauuuu nak cipta formula dan idea jahitan...sebelum nie...ada laaa yang lempiaskan ucapan sinis di email..kononya saya ciplak idea Helen Gibs...saya baca email gelak pun ada...lantas saya kata dalam hati...lantak hang laaa nak kata apa pun...saya lebih tau dan Helen Gib lagi tau...malahhhh yang Maha Agung Lebih MAHA Mengetahui...tak kisah laa apa orang nak kata...asaikan saya dapat pengiktirafan...heheehehe... Teknik nie saya gunakan dua saiz reben 1.5" dan 1". Manakala teknik jahitan ada 4 teknik jahitan dalam satu kuntum bunga ros. Saya suka bangat dengan warna reben nie....cantik tauuuu...cuba plak lihat kudup bunga ros nie... Sendiri jahit...sendiri puji...sendiri puas hati...Asaikan hati cek tenang dan damai dengan hasil jahitan saya sendiri...Alamak !! Terlebih Sudah sejak balik Penang nie...hehhehee...

6 comments:

Anak-Anak Nazri said...

memang cantik.....terpesona, terkesima..terpegun semua ader...puan, biarlah org nk kata apapun..depa tu dengki..

Anak-Anak Nazri said...

puan, teknik gabungan untuk buat rose untuk mu tu ada tak diajar dlm AON online?

Unknown said...

Wah memang cantik sesangat! mcm real laa puan.
betul kata 'anak-anak Nazri' tuu puan.. lantak pi laa ngan depa yang duk ada status PHD Ni.. yang penting kerja kita jalan, rezeki kita melimpah dan mendapat keberkatan dariNya.
biasalah orang ni kalu tgk orang tu lebih sikit ada soseh-soseh kat belakang tuu... tak bleh tgk org maju sket..

Unknown said...

Rose Untuk KU
....mekasih ...mekasih :)

HONEYZEE said...

Ambooooiii! ni yg bikin geram ni...bila agaknya dpt buat mcm Ann...yg kudup bunga tu, cantek bebenau...mcm betul je.

Suzana Mustafa said...

Thank you...thank you..thank you...saya yakin...anda semua mesti boleh buat juga...jika benar-benar ada minat yang mendalam.