Thursday, March 12, 2009

Set Hiasan Katil Pengantin

Setelah berbulan ketandusan idea...Alhamdulillah...akhirnya dapat siapkan...walhal...ibu pengantin..tempah dah lama...lewat disebabkan tak de idea nak buat bunga apa...kedudukan bunga..susunan bunga..jenis bunga dan paling penting ialah design...Syukur Alhamdulillah..saya dapat siapkan..dan pasti...pelanggan puas hati dan puji dengan hasil jahitan. Selesai satu tugasan...menanti satu lagi tugasan...wedding bulan May...baru siapkan sebahagian bunga...reben dah habis laaa plak...siap sebelah bunga..dah tak tau nak gabung dengan bunga apa...teknik bunga ros kali nie...saya benar-benar puas hati...terutama...teknik buat bunga bahagian tengah...saya tidak lagi buat folded rose...sebetulnya...saya dah muak nak gulung folded rose...hehehehe....maka..saya cuba buat teknik lain agar lebih nampak originaliti bunga rose...Bagaimana ? ada nampak real rose tak ? hehehhehe....

No comments: