Friday, July 27, 2012

SALAM RAMADAN

As'salam dan Selamat Sejahtera kepada pengunjung setia Blog Diari Ann. Agak lama juga saya TIDAK kemaskini dan update Diari saya ini...semenjak promosi Kerja Kahwin Kraftangan Malaysia...dimana saya kehilangan Kakak Angkat yang meninggal dunia di Kraftangan Malaysia..kesibukan bengkel sulaman sehinggalah ke tempahan-tempahan produk customer. Di kesempatan ini, saya ingin sampaikan Salam Ramadan dan Salam Kemaafan dari saya dengan setulus ikhlas khusus untuk anda pengunjung setia blog.


Di Diari Ann ini, saya ingin berkongsi kegembiraan bersama anda... Alhamdulillah dan terima kasih, terima kasih, terima kasih dari saya apabila Buku Variasi Seni Sulaman Reben telah diulang cetak untuk kali kedua pada bulan Jun 2012. Satu berita yang amat menggembirakan saya, kerana tidak sampai setahun buku tersebut telah diulang cetak. Alhamdulillah...semoga apa jua ilmu yang saya curahkan di buku mendapat keberkatan Allah swt...insya-allah...apa pun jua... sokongan pembaca/pembeli amat saya hargai....insya-allah...sebelum syawal...saya akan update diari ini dengan informasi produk-produk saya. Tunggu dan lihat koleksi bekas kuih untuk tahun 2012 dan sekaligus foto hadiah-hadiah lucky draw pembeli buku saya...insya-allah.

2 comments:

XX said...

Przepiękny blog bardzo dużo inspiracji w nim jest ,przepiękne prace Pani tworzy , gratuluję wielkiego talentu, pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

NOR REHAN @ IZAN @ IBU said...

Salam...dimana bole sy beli buku sulaman puan...