Monday, October 12, 2009

KHAS Untuk Student AON

Saya akan umumkan kelak "THE BEST STUDENT AWARD"....kriteria student ini dipilih berdasarkan kerajinan menyiapkan tutorial yang diberikan, semangat untuk belajar dan keaktifan menunjukkan hasil jahitan. Anda akan menerima cenderahati dari saya dan akan dapat melanjutkan study ke peringkat Master Art of Needlework.......macam laa ada ekkk.......sambung ke tutorial Advance Sulaman Reben. Saya akan umumkan dan TAHNIAH kepada yang berjaya. *** harus diingatkan untuk buat Advance macam bunga ros berkelopak bukan senang...maka itu saya terpaksa pilih khusus kepada pelajar yang benar-benar terpilih sahaja...SO...mereka yang terpilih...You are Lucky !

15 comments:

Unknown said...

best ni cikgu tgh bersemangat ... ada student baru ker?

isya said...

eh.. pn ann bila buka tutorial? ada award utk best student plak tu .. xtau la pula . huhuhu...

gEE said...

bentyer:)

gEE said...

bentyer:)

sheik said...

untung bosaq anak murid yg dpt cikgu macam PnAnn.."macam2 ada..macam2 dpt ilmu"..u r good teach!!!..

mydeleila said...

wow.... ada award untuk student plak...
beruntung ler sapa yg dapat tu..
kita ni.. huhuhu... byk bz jaa...

Unknown said...

Salam Puan Ann,

Alamak! rasanya saya laa student yg selalu ponteng kelas + x buat latihan. dah laa silibus 1 tak khatam lagi. main langkau2 silibus lain w/pun yg 1 lum siap. maluu nya ngan sifu. org lain dah abis silibus 12. tu yg x penah posting hasil kat kelas, yg lain dah xpert cam zaliana, cik tie, ryanna, diesha, etc. yg sy buruk bebenor laa :(

poblem nyer sy mmg tak de asas langsung RE nie. tuu yg jadi kerja btangguh. tiap kali tgk puan nyer hasil mmg berkobar2 nak blajar. harap slps pulang dr mengerjakan umrah hujung minggu nie, dapat laa idea utk sy meneruskan smbungan RE nie setelah puan nak bagi "THE BEST STUDENT AWARD" w/pun smmgnya sy tak layak. due tue bila?

ummiwafa a.k.a wafa777(id AON)
yanbu al-sinaiyyah
KSA

CikTie said...

morning sifu...CikTie dah siapkan tugasan terakhir tu! nanti ciktie masuk kelas ye...

Suzana Mustafa said...

Kak Khalidah & isya,
ekceli..BUKAN student baru...ini 1st batch student...masa memula ramai gak yang daftar..tapi tidak ramai yang serius nak siapkan tugasan..walaupun saya telah berikan masa yang lama untuk mereka siap.

Suzana Mustafa said...

Wafa,
tak pe...take your time..asalkan ada minat...

Suzana Mustafa said...

sheik,
Ilmu kena diperpanjangkan...kerana itulah yang menjadi bekalan apabila dah tiada...

Suzana Mustafa said...

CikTie,
okey..saya akan masuk kelas petang nanti...kejap lagi saya nak keluar ada meeting...

isya said...

pn ann nak jd best student pn ann kena wat tutorial wall hanging tu ke?

Suzana Mustafa said...

isya,
iissshhhh idak laaa...itu Khas untuk Art of Needlework student yang daftar masa memula lagi di WMC dan tutorial dipindahkan ke Sembang Nona.

adianiez AIDA said...

pnAnn...
walaupun saya tak nampak btg idung di tutorial, saya buat homework. da 2 homework terpamer kan dinding. cuma sebab keras tgn, segan nak pamer. da siap plan sesuatu dgn babysitter for next year raya. sebab babysitter tukang jahit, saya tak reti jahit dan tiada peralatan. kami join venture.