Sunday, June 14, 2009

Bunga Ros

Teknik Bunga Ros ini juga merupakan permintaan paling tinggi dari pelanggan VIP saya...dari seorang ke seorang yang rekomen kan kepada saya..alhamdulillah...hingga tak cukup tangan untuk saya menjahitnya...insya-allah..saya akan adakan bengkel sehari secara percuma kepada surirumah untuk ajar teknik jahitan bunga ros berkelopak ini (Akan diwarwarkan KELAK !)...PROVIDED THAT...hasil jahitan diserahkan kembali kepada saya...hehehhe...macam buruk siku laaa plak kan....hehehhehe... Sebenarnya kan...paten bunga diatas...saya kureng berkenan...nampak macam "tanduk" laa plak kedudukan kudup bunga ros tu....asalnya nak pusing arah lain...bila dah jahit..jadi lain laaa plak...kelakar kan....!!

4 comments:

adianiez AIDA said...

aida ni memang kena kelas face to face la, pnAnn. kalau la pnAnn ni dekat, memang aida da jengah kedai & jumpa pnAnn...

~Pn Ann~ said...

Aida,
Insya-allah...suatu hari nanti..pasti akan bersua jua...

Penyelaras Blog said...

pn. ann, bila nak bukak kelas untuk suri rumah ni? saya berminat nak join .. hehe -ani kajang

Chah said...

Puan, dok tertunggu-tunggu kelas yang puan janjikan ni... peace! :)