Monday, June 1, 2009

Bengkel Bersama Rumah NUR

Bengkel Sulaman Reben ini berlangsung selama 3 hari, bermula pada 26-28 May 2009. Saya bertolak ke Pulau Pinang pada 25/5/09 dan balik ke KL pada 29/5/09...balik aje..terus demam panas...baru nie oke... Peserta diajar teknik sulaman reben asas dan pertengahan....foto dibawah nie...Yong...bersama hasil jahitannya...dia peramah sangat...oleh sebab tak de radio..maka dia laaa speaker menghangatkan bilik jahitan....hhehehehe.... Ucapan majlis penutup disebelah petang bersama Cikgu Siti Hajar...terharu sangat saya masa ini...walaupun singkat...hubungan terasa macam dah lama...alhamdulillah...mesej jahitan saya dapat disampaikan dengan sepenuhnya...peserta dapat jahit semua silibus jahitan... Saya harap...ilmu yang saya ajarkan dapat di perpanjangkan kepada warga Wanita Pulau Pinang...kerana itulah matlamat Rumah Nur.

6 comments:

Unknown said...

Salam sifu..
biar benar... dah bulan ogos 2009 ker? sampai saya dua tiga kali baca date tuu n siap tengok kalendar lagi..hihihi ingatkan saya yang perlukan 'JAM PUTARAN MASA' DOREMON.. maybe sbb badan tak sihat kot dah tersalah taip... maybe bulan may..it's right? seronok tengok pelajar2 bertungkus lumus menyiapkan projek.. saya ni ntah bila nak siap (W.I.P)..malunyer..
dah separuh jalan buat..pusing2 folded rose tak jadi2 juga berhenti jap..huhuhuh..SILIBUS 1 tak khatam laei. Ya Allah kurniakanlah hamba ini jari2 yg berseni seperti sifuku ini.
semoga rezeki puan sentiasa melimpah dgn usaha yang tiada penghujungnya..sekalung tahniah.

salam dr saudi
a.k.a wafa777

Anonymous said...

bestnyer... bilerlah ira dapat berpeluang nak join klas nih... sabar jer lah... tapi kan kak ann nnti ira nak join klass internet akak.. hubby dah kater ok tunggu gaji.. huhuhu.. bestnyer...

cikja said...

Bestnye klu dpt pn. ann turun ktn. lama dah tunggu ni. Seronok tengok diaorng boleh belajar..

Suzana Mustafa said...

Wafa,
sib baik hang tegur...tersilap taip..almaklum...tak sihat kannn..sampai silap tarikh...hehehhe...

Suzana Mustafa said...

neira,
okey...

Suzana Mustafa said...

cikja,
turun Kuantan memang ada...cuma idak berkesempatan nak buat bengkel aje...