Tuesday, April 7, 2009

Rosette Blossom

Kepada pelajar-pelajar Art of Needlework...saya telah update tutorial...kalian boleh rujuk di Topik Tutorial...saya upload teknik kudup bunga Ros seperti dibawah ini...coming soon...saya akan ajar dengan teknik bunga ini...dijadikan bunga topiari dengan teknik jahitan hasil gabungan bahan-bahan lain seperti paper ribbons, daun baldu dan teknik jahitan pasu bunga dengan rantai manik. Foto dibawah ini pula ialah Rosette Blossom...paten penuh ada diberikan di tutorial.

4 comments:

NOr SuZAnA said...

Inila sifu namanya.. walao sakit macam mana pon.. jahitan tetap... vasss... debommm.. maintain aje... cantikkk... tiap2 hari mesti masuk blog sifu n... ulang 10x sehari pon tak jemu2...

Suzana Mustafa said...

ryanna,

kelakor laaa ko nie....hehehhe...jika mai sekali lagi ke kedai..agaknya mesti tak nak balik...hehehhe...

NOr SuZAnA said...

Kalu kat umah semua orang cakap saya mak lawak... hehheee.. lepaih ni kalu saya gi lagi kedai sifu.. budak2 tinggal kat umah.. leh duk lelama kat kedai sifu.. kasi pinor2 pilih baru balik... rasanya mau tak balik kot... kena gamm...

filament said...

harikasın :)