Thursday, March 19, 2009

Kenapa Simple Sangat ?

Ada member tanya.."Ann..awat sempoi benor cenderahati Tuanku ?"....hehehhe...soalan cepumas diajukan...saya akui memang simple sangat...tidak setanding dengan hasil kerjatangan yang lain...alkisahnya...itu adalah hasil jahitan "last minit"...Oleh sebab UPD invite saya..maka sangkaan saya UPD ada laa sediakan cenderahati untuk VIP...UPD tidak inform pada saya kena sediakan etc...disaat akhir...apabila PA Tuanku tanya..ada cenderahati nak kasi tak ? Saya pun pandang pada staff UPD...dia kata ada...kedian dia cakap nak kasi buku saya....masa tu..perasaan saya...adoiiii hampeh tul laaaa....ada ke kasik itu aje...oleh sebab tak sedap ati...pada malam kedua di Pekan...saya lari ke Kuantan....cari cenderahati yang sesuai...saya hanya tambah dua kuntum bunga aje...siap jahit sampai pukul 3 pagi...tak sempat nak siapkan cenderahati untuk VIP yang lain...ekceli...masa penyerahan tu...perasaan saya memang agak dukacita gak...sebab itu adalah imej diri saya...insya-allah..dimasa akan datang...saya senantiasa kena bersedia...

2 comments:

maklang said...

terimakaseh puan Ann kerana menglink maklang kat sini...teruja pulak ..he..he...

Suzana Mustafa said...

Hi Maklang,
Sesama peminat Sulaman Reben...heheheh...