Friday, February 23, 2007

My RE Books

Inilah Khazanah Ilmu saya. Hubby merungut...rumah dah macam Library...penuh dengan buku-buku ibu...belum lagi buku-buku craft, magazines etc. Setiap buku-buku ini amat bernilai sekali pada saya...investment pada buku adalah pelaburan yang amat berbaloi. Buku A-Z Ribbon Embroideries adalah buku rujukan yang paling best dan terbaik sekali. Penerangan dan foto step by step yang mudah difahami. Banyak lagi niee...semuanya amat bernilai pada saya...malangnya ada dua buku hilang dari simpanan...saya sendiri kurang pasti samada hilang sewaktu pindah rumah atau ada dikalangan Ahli Melayu.com yang dulunya datang kerumah pinjam...almaklum..saya nie memang mudah lupa...

1 comment:

maria jose de souza said...

onde comprar esses livro eu nao sei falar outras linguas eu gostaria muito que me mandasse o endereso pra eu comprar