Thursday, May 9, 2013

PENGUMUMAN


Saya mohon berbanyak maaf...kerana terpaksa menolak banyak tempahan produk sulaman reben. Bulan May, Jun, Julai dan Ogos, penuh dengan tempahan produk Sulaman Reben dan Bunga Reben. Jika ada yang berminat, boleh menempah pada bulan September 2013.

Untuk tempahan, saya syorkan anda tempah 3 bulan awal sebelum tarikh produk yang anda inginkan. Saya tidak syorkan tempahan last minit atau satu @ dua bulan. Untuk siapkan tempahan, bukan senang...saya kena fikirkan paten bunga, warna, komposisi sulaman dan sebagainya...ini lah yang ambil masa tempahan.

Saya juga mohon maaf, kerana terpaksa menolak beberapa permintaan untuk Bengkel Jahitan Sulaman Reben. Saya TIDAK dapat adakan Bengkel Jahitan Sulaman Reben dalam masa yang terdekat ini atas sebab masa yang terhad dan kebizian yang melanda diri.



Terima kasih diatas sokongan anda semua dan terima kasih juga kepada yang meminati apa jua produk keluaran syarikat saya.

No comments: