Monday, December 28, 2009

Bengkel 27/12/09

Dah nak end of the year, barulah...berpeluang untuk adakan Bengkel Jahitan Lanjutan Sulaman Reben. Kelas Online ~ Art of Needlework pun hanya dapat berjalan sekejap aje...apa pun..lengkap 12 silibus tutorial telah diberikan kepada pelajar online..malah bangga juga apabila melihat hasil jahitan pelajar...Semalam, 27/12/09...berlangsung buat pertama kalinya bengkel Lanjutan Sulaman Reben...kalian lihat sendiri hasil jahitan pelajar...menarik sekali Bunga Reben Ros mereka. Insya-allah...saya akan adakan Bengkel Lanjutan Sulaman Reben lagi...tetapi TEKNIK dan silibus yang lain pula...tarikhnya...belum dapat ditetapkan lagi...almaklum...petang tadi terima call dari Kraf Negara...makanya perlu siapkan produk untuk Bulan Feb. 2010...tapiiiiiiiii...macam mana nak stitch eeekkkkk...tangan nie bukannya baik betull.....

6 comments:

zaliana said...

salam puan..nanti saya siapkan yang saya punyer ye..hari tu tak concentrate ler....terima kaish ye atas ilmu yang diberi

Kak Ina said...

cantiknya bunga tu!!....nak tunggu engkel seterusnya...teruja tengok kawan2 dah boleh buat rose adv tu...

Suzana Mustafa said...

Zaliana,
anda memang ada kelebihan...cuma saya perlu asahkan lagi bakat anda...insya-allah...jika ada masa..saya setkan satu tarikh...saya nak hang mai...saya ajarkan..

Suzana Mustafa said...

Kak Ina,
insya-allah...akan diwarwarkan...

kak sidah said...

salam....saya pun akan siapkan saya punya....kna tempias bibi hari 2 kepala pun jadi jammed....ha...ha bibi juga disalahkan!tq....pd ann krana sharing ilmu..

Suzana Mustafa said...

kak shidah,
dah siap...tunjuk ekkk...