Monday, June 1, 2009

Hiasan Katil Pengantin

Awal Bulan May...saya banyak menerima tempahan Hiasan Katil Pengantin...ada dua lagi saya tak sempat nak shoot foto sebabnya Mak Pengantin dah datang mai ambil...apa pun...oleh sebab dah lama tak cuci mata...maka saya persembahkan salah satu set hiasan katil pengantin yang saya sempat ambil foto....paten yang lelain...telah diupload terdahulu... Ini saya sempat shoot kusyen nyer aje...alas katil tak sempat nak shoot foto...apa pun paten dan coraknya hampir sama dengan kusyen. Kusyen ini saya ada buat extra...telah di beli oleh Datin yang berkenan sangat dengan paten tu.. Ada yang email kepada saya tanya..adakah saya ambil tempahan...Actually...saya memang menerima tempahan sarung kusyen sulaman reben...malah paten diatas...ada juga yang ingin tempah...jika minat..boleh email kepada saya...harga untuk dua kusyen seperti diatas ialah RM180.00 untuk saiz kusyen 16" x 16"....saya sambung esok laaa ekkk...dah ngantuk nie...selepas makan ubat...

5 comments:

Unknown said...

Perrgghhh...cantekkkk nya!! tak dapat diungkapkan dengan kata-kata.. Cayalah cikgu ni...

Aku dan Sulaman said...

memang cantik..geramkan!!!!..

Suzana Mustafa said...

kalian mesti leh buat nyer....

Salmi said...

perghhh..meletops !

CikguIla said...

Assalam puan...nak belajar buat mende ni boleh???hehe..cantek sangat!!