Monday, May 18, 2009

TIDAK ONLINE

Firstly..Terima Kasih diatas ucapan yang diberikan melalui email, pm, shout box dan sms kepada saya semalam 16/5/09...Sempena Hari Guru. Imbas kembali...emak suka jika saya jadi Cikgu...katanya senang jadi Cikgu nie...lepas STPM..memang dapat tawaran masuk Maktab...saya menolak..sebabnya... ditawarkan pengkhususan Cikgu subjek Sejarah. Memang tak minat langsung...akhirnya status "Cikgu Tak Langsung"...sebab mengajar Sulaman Reben...hehehhe...jadilah ekkkk....Saya nak maklumkan....bermula pada 18/5/09-22/5/09 - Saya TIDAK dapat online atas urusan kerja...dan bermula pada 23/5/09-29/5/09...saya Outstation. Saya akan kembali online pada 1/6/09...oleh yang demikian...segala urusan jual beli etc...saya tidak dapat lakukan...kembali aje nanti...saya pastekan foto-foto aktiviti kerja rasmi saya ekkk...kalian cuci mata dan bacalah alkisah story saya...

No comments: