Wednesday, February 28, 2007

My Handmade Cards

Ini semua my handmade cards....memang suka sangat-sangat buat card...saya ada pelbagai jenis gunting, pelbagai jenis fancy cards dan macam-macam lagi untuk saya buat card...peliknya bila dah buat...tak tau nak buat apa...at last...berikan pada kawan-kawan internet sebagai kad hari raya, birthday card atau apa-apa saja... Card diatas adalah kad hari raya untuk tahun 2006. Seronok kawan-kawan forum menerimanya...masing-masing saya berikan baju raya...hehehehe...masa saya siapkan anak sulong Nisa kata cantik...dia ambil satu untuk berikan kepada Cikgu dan kawan baiknya. Kawan baik dia...tunjuk kepada ibunya....lantas...ibu kawannya menempah dengan saya 30 pieces....lucu sekali...sebab hubby dok komplen kata macam Wedding Card @ Krismas Card.... Saya jual dengan harga RM3.50 sekeping....hasil duit jualan saya berikan pada Nisa....saya katakan..."Nisa kena belajar berniaga dari kecil..macam mana susah ibu dan ayah cari duit...begitu juga untuk Nisa tahu...Ibu hendak Nisa belajar bagaimana manage duit dan bagaimana simpan duit dengan usaha sendiri...ibu hanya guide Nisa..." Nisa kata..."Iya laa bu...seronok Nisa..bila jual kad tu...kawan-kawan Nisa suka...Nisa pun suka sebab dapat duit...tabung pun boleh penuh..."

No comments: