Tuesday, January 6, 2015

RIBBON BOOKMARK

Salam Sejahtera pengunjung blog...

Baru hari ini dapat kembali bersiaran setelah beberapa hari sibuk dengan persiapan idea-idea baru kraf reben...Selain itu...sedih dengan nasib mangsa-mangsa banjir...dan pakcik yang duduk di Gua Musang, Kelantan juga turut terlibat dengan banjir...Hanya doa dan sedikit bantuan sahaja yang dapat mengiringi mereka agar hidup dalam sejahtera kelak...In Shaa Allah...

Kali ini...evening dress ribbon bookmark...reben ni saya jumpa di SSF...suka lihat tekstur reben yang macam corak-corak kain...menarik kan...lace sulam-sulam bunga juga saya beli di SSF..itulah last stock yang ada....Alhamdulillah...memudahkan saya untuk terus berkarya dengan reben....








Selamat menjamu mata dengan hasil-hasil kerjatangan saya...

No comments: