Monday, December 30, 2013

PROGRAM I-KIT / I-KEUNITA JPW PAHANG

Program I-Kit dan I-Keunita Jahitan Sulaman Reben dan Bunga Reben anjuran Jabatan Pembangunan Wanita Negeri Pahang pada 12-21 November 2013 (10 hari) bertempat di UTC, Pahang. Seramai 10 peserta telah menghadiri program ini.





















Program selama 10 hari itu, peserta dikehendaki menyiapkan tugasan jahitan sulaman reben dan bunga reben untuk menghasilkan produk satu set sarung kusyen, bag tangan, hiasan dinding, penyangkut kunci, jambangan bunga tangan, bekas bunga reben, cekak rambut, bakul bunga (cenderahati) dan brooch. Semua produk itu yang telah siap...peserta boleh bawa balik...malah bahan-bahan jahitan yang disediakan atau diberikan kepada peserta semuanya percuma. 

Ada yang tanya...bagaimana nak sertai program ini...senang aje...anda dikehendaki pergi ke Pejabat Pembangunan Wanita yang terdekat dengan tempat tinggal anda...daftarkan diri anda dan nyatakan yang anda berminat untuk sertai program Jahitan Sulaman Reben dan Bunga Reben...Insya-allah jika ada bajet, JPW Negeri akan anjurkan dan akan panggil anda untuk sertai secara PERCUMA....

No comments: