Friday, June 7, 2013

KOLEKSI BUNGA PAHAR REBEN

Alhamdulillah...Bulan Jun ini...paling banyak terima tempahan bunga pahar reben...permintaan paling tinggi bila ada warna-warna reben baru seperti Vantage Pink atau ada yang kata Pink Belacan...hehehehhe...Pink Purple, warna vantage pink gelap dan warna merah tembikai ini paling menarik mata saya...saya pun ingin ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada dua pembantu saya iaitu Noraiza dan Suria yang telah banyak membantu saya menyiapkan semua tempahan ini...tanpa perkhidmatan mereka...pasti pelanggan saya dukacita...

 Ini warna pink purple dan paten bunga ini paling banyak mendapat tempahan

 Warna Vantage Pink gelap...warna reben ini sampai habis stok reben...supplier pun dah tak de stok...


 Warna reben caca merba ini adalah Bunga Telur cenderahati sempena majlis kahwin adik lelaki bongsu saya...nak habiskan stok reben..tu sebab aneka warna...


 Oleh sebab saya banyak stok reben saiz 2"...nak habiskan stok yang ada...maka saya buat Bunga Telur Cenderahati untuk dijadikan hadiah kepada tetamu pada masjlis kahwin adik lelaki bongsu saya...aneka warna reben ada...warna-warna reben ini sebenarnya kurang mendapat permintaan pelanggan...bila dah buat bunga...sekali lihat memang menarik....Insya-allah ada lagi koleksi tempahan untuk bulan Ogos, November dan December...

No comments: