Friday, July 29, 2011

PROMOSI RAMADAN - Info Terkini !

Sebelum ini, saya ada maklumkan tentang promosi ramadan dengan Kraftangan Malaysia di Jaya Jusco, Seremban pada 15-27 Ogos 2011...hari ini, saya dimaklumkan oleh HQ Kraftangan Malaysia, syarikat saya TIDAK dapat berniaga di Jaya Jusco, Seremban dengan alasan produk BUKAN Kraf Warisan. Oleh yang demikian, saya akan mengadakan promosi ramadan secara online.

3 comments:

sakyna_80@yahoo.com said...

salam pn ann...
saya bersimpati dgn apa yg terjadi...tapi xpe, rezeki ada dimana2. Tabahkan semangat dan teruskan perjuangan dalam dunia RE. Saya sentiasa menyokong Pn Ann. Selama ni, saya banyak menimba ilmu drpd blog Pn Ann.Semoga ilmu yang dipraktikkan ini akan menambah pahala Pn Ann kerana tidak lokek berkongsi tips dan teknik. Tahniah dan semoga terus sukses.

Suzana Mustafa said...

Sakyna,

Terima kasih...apa pun saya tidak putus asa...insya-allah..ada rezeki di tempat lain..alhamdulillah...atas pertolongan kawan DBKL..saya dapat tempat pasar malam di Jln TAR pada setiap hari sabtu sahaja...

mel said...

PnAnn,

Semalam saya cari juga booth akak kat Jusco S2 tapi tak jumpa. Rupanya akak tak dapat berniaga kat sana...Very disappointing la, kraftangan malaysia ni. Saya tengok booth jual hiasan mutiara sabah ada pulak, boleh pulak itu dikira kraftangan malaysia? Apalah salahnya kalau nak introduce kraftangan baru, kan?