Sunday, November 22, 2009

ATTENTION ~ TOP 10 MEMBERS

Calling ! Calling ! Calling ! to the TOP 10 MEMBERS...sebagai tanda terima kasih dari saya...sila email kepada saya nama dan alamat penuh untuk saya poskan handmade ribbon embroidery gift istemewa untuk anda...my email address pnannmdc@yahoo.com.....insya-allah...saya akan buat 2nd batch kelak...tapi tahun 2010 untuk setiap 4 months...apa pun...biar laaa orang lain plak eeekkk....hehehhehe...ekceli hanya untuk 5 sahaja yang saya warwarkan pada awalnya...entah kenapa terlebih rajin..maka saya siapkan untuk 10 orang sekaligus...saya harap...kalian eppi menerimannya...

8 comments:

sLeEpy said...

wah.. sLeEpy pon termasuk jugak kat dalam nih.. tenkiu pnann :)

KaSiH said...

salam kak ann...saya baru lg nk berjinak2 dgn sulaman riben ni...cemana nk jd org yg bertuah utk next year nnti ye...hihi no just kidding...saya tggu kelas kak ann nnti...x sabar rasanya...

Suzana Mustafa said...

Sleepy,
yeap..anda terpilih...TQ atas sokongan anda...

Suzana Mustafa said...

Kasih,
kerana rajin laaa klik setiap kali singgah my blog...hehehhehe...

cikja said...

Saya dah anta nama dan alamat, tp tak dapat pun, sedih juga

cikja said...

saya dah anta nama dan alamat, tp malang, tak dapat pun.. sedih hati ni..

akma said...

Salam Puan Ann.....leh join sekali ke

Suzana Mustafa said...

cikja,

Maaf...nama anda ada tak dalam list "Top 10 Members" ?