Tuesday, April 7, 2009

Bunga Mawar

Lagi foto-foto bunga Ros...saya inginkan semangat kalian berkobar-kobar...Jika ada minat...disitu ada kemahuan...jika ada usaha...disitu ada kejayaan...saya yakin...kalian mesti boleh buat seperti jahitan saya dibawah ini...Set kan dalam minda anda..."aku mesti boleh buat lebih baik dari dia"...anggap persaingan dengan orang lain sebagai persaingan sihat...BUKAN persaing sengit....jika anggap pesaing sengit..maka itu sifat negatif...jika boleh..jauhkan...sifat-sifat tidak elok cegitu....hehhehehe...

10 comments:

maklang said...

alamak Puan Ann...maaf ye...

sakit jiwa saya melihat kreasi Puan Ann ni...CAAAANTTTTEKKKKK sangat!1:)

nanti nak belajar lagilah..nak pandai cam Puan Ann...

NOr SuZAnA said...

bagus nasihat puan ann tu.... insyaallah saya akan praktikkan nasihat2 mu.... tqvm...

Unknown said...

Betul! Betul! Betul!, Saya setuju sangat dengan nasihat Puan Ann tu, ni yang lagi berkobar2 rasanya nak belajar RE ni....

Suzana Mustafa said...

maklang,

Jika anda inginkan lebih kreasi kearah originaliti..anda belajar dengan Pn Norehan...beliau master...

Suzana Mustafa said...

ryanna,
You can do it better than me...insya-allah...

Suzana Mustafa said...

Ina,
Anda ada idea tersendiri dari segi susunan bunga..kecuali..maaf yee...ini teguran ikhlas untuk naik taraf jahitan..hehehe..."adunan warna reben"...ini anda kena belajar...

Salmi said...

iskhkkk sabar je la tengok ros tu, kejap pandang kanan, kejap pandang kiri...jeles betul..hikss...

Suzana Mustafa said...

Salmi,

Coming Soon...pandang tengah...hehehe...

SriKaNdi IsLaM said...

yang pastinye.. jangan pandang belakang...

Suzana Mustafa said...

Srikandi,

Kalo pandang belakang serabot...makanya kena tutup..hehehe...