Friday, April 10, 2009

Before & After

Sulaman Reben dibawah ini saya jahit sewaktu dalam keadaan 'Stress'...memang tak berkenan langsung...dari segi teknik jahitan, warna dan susun atur bunga. Pada saya...inilah jahitan yang terburuk sekali... Manakala jahitan dibawah ini pula setelah saya kembali OKE Sikit laaa...nampak ceria dengan kelopak sulaman bunga reben...

5 comments:

zaliana said...

Puan..apa yang tak kena dgn sulaman tu? nampak canteeeeeeek aje... tak buruk pun!malahan memang menarik.. susah ye nak capai piawai cantik dimata puan :D

~Pn Ann~ said...

Zaliana,
Ekceli..jika diamati compositions bunga tak menarik...foto pertama tu...yang ada 3 corak..jika anda lihat yang betul..mesti akan komen nyer...hehehehe...

ZEEZEE said...

tu lah...dari kacamata POPESSONAL ngan mata amatur manalah sama...akak pun tengok oke je..

~Pn Ann~ said...

ZEE,
hehehehe...tak pe...slow-slow..bila dah amatur...mesti leh nampak kelemahan saya...hehehhe

Aku dan Sulaman said...

slam pn ann.. terburuk dimater pn ann..di mate saya.mak oii.cantiknyr..hehe..