Thursday, April 16, 2009

Another Rose For YOU !

Ini adalah tempahan set cadar pengantin...sepatutnya dah siap...lewat siapkan...disebabkan idea sudah kehabisan...kedian surf internet cari Roses Pink...nak lihat macam mana paten kedudukan bunga etc...dah puas survey...akhirnya...dapat idea...macam mana nak susun atur bunga...sambil menjahit ditengah malam..sambil mendengar lagu syahdu syahdan Kenny G...inilah hasilnya.... Amacam ? Ketenangan jahitan tercipta setelah dengar lagu Kenny G...hehehehe...apa pun...bukan senang cek oiiii nak buat bunga ros pink tuuuuu...jemur reben 3 hari tak keras-keras...sebab kat area saya asyik hujan...makanya...dalam kelembutan reben...saya gulung gak ler...itulah hasilnya...saya sendiri merasa puas dengan jahitan kali ini...Mungkin sebab inspirasi Lagu Kenny G kotttt.....

5 comments:

zaliana said...

Cantik sgt2...terlalu cantik...terpegun melihatnya...mlm nanti jgn ngigau sudah ler..ehehehe

~Pn Ann~ said...

zaliana,
Insya-allah...forum AON up..saya akan pastekan tekniknya...

Wan Norzita said...

Fantastic!!.Ur so good playing around with colours.Terharu sangat akan kebesaran Allah. Keep it up.

~Pn Ann~ said...

Kak Wan,
Terima kasih Ziarah my Blog..kelebihan itu anugerah Allah swt yang tidak terhingga.

sheik said...

cantik!!..bila gaknya leh buat macam ni