Monday, March 2, 2009

Produk Baru Sulaman Reben

Kain kuning tu...banyak lebih...sebahagian sedekah pada ahli WMC yang datang belajar RE...saya pula...buat jahitan French Knot...paparkan di WMC untuk ahli praktikkan jahitan French Knot sahaja...disebabkan asyik jahit...cepat siap..maka sedar tak sedar dah 6 RE saya jahit dalam sehari...bila dah siap..tak tau nak buat apa...punggah almari kain...jumpa laa plak kain corak buah...saya pun jahit cantum untuk jadikan tempat simpan bag-bag plastik atau plastik sampah...dapur pun nampak kemas kannn...idak laa main selit-selit celah tingkap bag plastik...Bag Plastik sampah itu...saya hadiahkan untuk exchange di WMC. Asalnya saya kena berikan produk decoupage...disebabkan tidak ada masa nak berdecoupage...maka mohon pada partner untuk saya berikan RE aje...alhamdulillah...dia sudi terima....maka itulah hadiah exchange yang saya berikan...TEMA HIASAN DAPUR SULAMAN REBEN....tunggu produk yang lain lagi ekkkk....

No comments: